vineri, 15 aprilie 2011

Oameni o specie dificila....

Noi oameni suntem dificil si rautaciosi vreau sa spun ca acum cateva zile ma uitam la un documentar si vreau sa spun ca in primul rand era foarteee...emotional si intelept ,legatura dintre un om si un animal,acolo era vorba despre o persoana care a crescut un leu ,un pui de leu ,si la crescut pana se facuse mare  dupa un timp se hotarase sa il duca in salbaticie  zise si facu ,dupa mult timp aproximativ 5 ani  ,persoana aceia se intoarce acolo unde a lasat  leul ,vreau sa spun ca leul la recunoscut si a venit la el si a inceput sa se joace si in cele din urma a venit si familia leului ,ce am inteles eu este faptul ca omul se schimba  dar un animal nu ,omul uita dar un animal nu ,omul nu este de incredere ,animalul este .
Oameni se schimba de pe o zi pe alta si nu exista incredere nu exista respect nu exista onoare ,la o  pasa gresita te lasa si te uita atunci cand vine vorba de bani sau de atractia dintre doua persoane  sau diverse chestii ,eu am un catel si  intr-o zi oarecum il lovisem  si in acea clipa  cainele sa intors cu capul in jos si a plecat in cotetul lui ,dupa cateva zile cand veneam de la munca cainele  aceiasi poveste ,cainele la fel a plecat la locul lui ,dupa ceva timp cainele iar vine sa se joace cu mine  ,atunci am realizat ca orice i=as face acelui animal el tot ma iubeste el tot ma respecata ceva de genul ca ma intelege ca sunt suparat sau ca am unele probleme ,dar in schimb  o persoana stai cu ea o viata intreaga si nu sti cine este ,uni poate spun ca eu gandesc bine alti o sa spuna ce tampit este asta .
Eu mi-am pierdut increderea de mult si cand am incercat sa ofer a doua sansa ,sa incep sa las de la mine sau sa gandesc pentru 2 persoane mare teapa ce mi-am loat ,stiu ca nu trebuie sa ii bag pe toti in aceiasi oala dar astia suntem ,eu asa am fost invatat ,am fost invatat sa respect idiferent de statut sau indiferent de aspectul fizic  ,eu am fost invatat sa ajut si sa nu astept sa fiu ajutat ,am fost invatat sa respect ceea ce zic ,sa ma tin de cuvand si sa fiu deschis cu toata lumea sa nu ma feresc de nimeni si de nimica dar totusi am gresit  sa va spun cum ,acum ceva timp  am cunoscut o doamna ,la prima privire mi-se  paruse  ca este beata  ,rupta de beata dar vreau sa spun ca am gresit groaznic ,persoana aceia asa era ea ,asa era aspectul ei dar in schimb era o persoana minunata ,o... persoana  inimoasa ,o persoana dragastoasa si m-a primit in casa ei ,m-a  asezat la masa si mi-a  pus pe masa tot ce avea ea mai bun  si tinand cont ca nu ma cunoscuse niciodata ,in fiecare zi vreau sa ma duc la ea si sa ii sarut  mana si sa ii spun sa ma ierte  ,nu este zi in care sa nu ma gandesc ,dar imi este teama imi este frica nu stiu de ce , si nu am sa imi golesc sufletul pana nu am sa fac toate lucrurile astea ,imi este foarte greu deoarece nu am mai tinut legatura si nu stiu cu ce sa incep  dar pana la urma va trebui sa o fac si sa ii spun ca imi pare rau .
Asa ca nu fi rau cu nimeni nici cu tine macar da pai cu alt cineva si nu ii cere la cineva sa te iubeasca dupa cum vrea ea ci sa te iubeasca asa cum esti u si daca simtiti ca va sufocati incercati sa comunicati nu incercati sa gasiti motive de cearta,incercati sa vedeti ce nu este bine ce nu va place ce nu merge bine intre voi si daca nu mai merge ramaneti prieteni pe veci deoarece a fost o legatura puternica intre voi si tot trecutul sa ramana in inimile voastre si in amintirea voastra ,eu va spun ca si eu am trecut prin asta si am gresit foarte mul nu stiu de ce dar  erau momente cand eram confuz nu stiam ce sa mai fac sa fie totul bine ceva parca ma schimbase si acuma nu inteleg de ce ,dc nu mai eram eu si cu toate astea nu incercam sa comunicam si dintr-o data sa dus totul  ,si va spun daca 2 persoane se iubesc cu adevarat si daca se pretuiesc una pe alta sa devinarenunte atat de ushor se vor zbate si vor incerca ,si incearca tu daca vezi ca persoana cealanta nu gandeste in momentele de fata  nu...nu gandeste limpede poate se sufoca de atatea chestii care nu se leaga sau poate este inconjurata de niste probleme pe care crede ca nu mai face fata  incearca sa o faci sa inteleaga  ca ea pentru tine este lumea intreaga  si nimica nu mai conteaza si ca impreuna le rezolvati pe toate si ca intodeauna exista chiar si a a 3 sansa  nu da cu picioru pt ca ai impresia ceva de genu ...De ce sa fac eu toate chestiile astea ea nu poate a le fac ,nu,gresesti aicea ,nu spune ,nu, eu sunt cel mai tare cum sa fac eu lucrurile astea eu sunt barbat si nu imi incalc eu orgoliul meu si ambitia mea .asa nu rezolvi nimica ba din contra lucrurile se agraveaza ,asa fost si cu acest animal orice i'asa face el nu renunta  si ma facut sa inteleg ca el nu pleaca si nu se lupta pana nu inteleg ca el decat vroia sa se joace cu mine ca se plictisise sinurel .
  • Diferenta dintre un o si un animal este mare el nu renunta niciodata no renuntam imediat cum dam de putin greu cel putin generatia mea ,mai vad persoane in varsta tinandu-se mana pe strada si alti incep sa rada acele persoane sunt putin retardate pentru ca nu judeca cum trebuie ba din contra este o lectie de viata pentru noi toti,ei doi impreuna au cladit un viitor incepand de la o furculita si ce aveau pe ei si au ajuns sa pana in varful piramidei omenesti ,au o familie puternica, au copii si alti ba mai mult au chiar si nepoti si asta da dovada se multa intelepciune si nu de lasitate ,si oricat de greu le a fost ei au continuat sa lupt unul pentru celalant si in momentul de fata sunt fericiti ca au realizat tot ce si 'au propus  asa ca nu este ceva de ras si este ceva de apreciat .Acuma eu ma pun la somn ca este tarziu si las timpul se le rezolve pe toate  de la sine  ,Noapte buna ,si o seara cat mai calduroasa........




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu