joi, 14 aprilie 2011

Azi nu ,poate maine ,Da ..azi nu

  • azi este ziua incare am reusit sa ma vindec mai mult sau mai putin ,desi a trecut ceva timp orgoliu si ambitia  mi'au fost  de folos  chiar foarte mult ,si am invatat o lectie  una foarteee...sa zic  o lectie de viata , cineva a trecut pe la mn pe la blog si  dupa ceva timp ma intreaba ,frate tu ai patit ceva  ,pot sa te ajut cu ceva? si eu ..il intreb ?tu esti sanatos sau ai baut ?ce ai ? esti tampit ?sunt oky ... ce vreau eu sa zic este faptu ca acea persoana crede ca este prea trist  da sunt unele momente in care simteam sa ma descarc si sa spun ce gandesc ,nu imi pasa ,cine stie sa aprecieze  o sa inteleaga cine nu ..asta e:D, o amica  ma intreba ce imi place mie la o fata ,la persoana de langa mine ,...pai imi place  sa aprecieze un adevar  chiar  daca  este  dureros ,sa stie ce inseamna  sa fie ea insusi ,sa fie eleganta sa fie o persoana modesta  sa nu creada despre ea ca este o persoana rea ,vreau sa gandeasca pozitiv ,vreau atunci cand suntem impreuna la un film sau in barc sa ne batem cu floricele sau sa cantam ,sa dansam ,,sa fie o persoana vesela si sa gandeasca liber sa nu sa sufoce atunci cand crede ca a dat de greu  si sa se refugieze  in altaparte si renuntand la tot ,atunci este o  persoana care se da batuta si a pierdut totul ,si daca o ti tot asa ,ajungi la o varsta care vei realiza ca nu ai facut nimica in viata ,si atunci poate o sa fie prea tarziu .
reau o persoana care sa fie cu zambetul pe buze in fiecare zi ,vreau atunci cand apare o problema sa  existe o comu7nicare nu sa se intoarca cu spatele asa cum fac multi ,vreau sa fie activa si sa vedem cum rezolvam  situatia , si in primul rand sa stie ce vrea de la viata ,sa nui fie de azi pe maine ca pt mn nu valoreaza nimica indiferent  cat de frumoasa ar fi sau cat de multi bani ar avea ,pt mine nu este ce;a mai vretioasa  frumusetea ,ca se intampla sa fi frumoasa dar proasta rau si nus unde am ajunge ...etc 


                            Ma bucur de nebunie in fiecare zi  astfel uit de tot si toate si incerc de fiecare data cate ceva nou  incearca si tu poate are efect ,,o viata am si asta vreau sa fie asa cum imi doresc  .....  POZELE SUNT UN PAMFLET ASA CA TRATATILE CA ATARE;))=)))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu