luni, 7 februarie 2011

Iubirea.....pentru cei mai multi oameni iubirea este un gol in inima lor si cei mai multi dintre noi se tem pt a umple acel gol


Iubirea nu e doar un zambet, nu e doar o floare, iubirea e un suflet
ranit si apoi vindecat de altul...  Iubirea trebuie invatata, incercata si experimentata... prima atingere nu reprezinta niciodata expresia ei desavarsita...  Dar tocmai asta n-au sa inteleaga niciodata oamenii cu adevarat gelosi.  Gelozia ia nastere odata cu dragostea, dar nu moare odata cu ea...  Cine iubeste si este iubit nu va mai fi niciodata acelasi om ca inainte...  Nu uita: langa cel mai inalt punct al fericirii se afla cea mai adanca prapastie a durerii...
-Fericirea nu inseamna sa ai ceea ce doresti, ci sa doresti ceea ce ai.
-Sa nu crezi ca poti stabili cursul iubirii, caci ea, daca te considera
vrednic, iti va indrepta ea cursul!...  Dragostea nu este numai flori, zambete, iubire, ci inseamna si lacrimi,
dorinta, pasiune si de aceea putini au privilegiul de a-i descoperi puterea.  Cine are capacitatea de a se indragosti, poate avea mereu incredere in
iubire si in valoarea omului de care s-a indragostit! Dragostea e la fel ca o boala pe care daca nu o tratezi se agraveaza...
si ca orice floare pe care daca nu o uzi se ofileste... Fara dragoste suntem orfani de toate, fara pasiune suntem ca o moara de vant spanzurata in vid! ,O dragoste generoasa isi are intotdeauna testamentul pregatit din timp  Pentru dragostea care se mai gaseste in lumea aceasta si pentru toti cei care stiu sa o aprecieze, ......
auneori sufletul se umple de bucurie ,fericire si pasiune ,cel pution asta simt asta gandesc ,atunci cand am iubit nimic nu mai conta greul devenea usor oboseala nu o mai simteam totul era un vis un vis devenit realitate,totul era alfel ,simteam ca  m-am nascut a doua oara dar ceva se inatampla totul mergea pe dos,nu mai gandeam limpede si tot ce ziceam,faceam era gresit ,dar stiam un singur lucru ,simteam ceva dar nu stiam ce ,ceva era diferit ,eu eram diferit si cu toate astea nu mai deosebeam realitate de vis pentru mine era una si aceiasi ,atunci cand sint ca iubesti ai face orice pentru a face persoana de langa tine fericita ,ai renunta chiar si la tine si toate astea se poate sa nu fie de ajuns ,cu toate ca iubrea era maxima intre noi dar ceva  tot nu era bn ,si tod deodata intervine si durerea si gandurite tale  vrei sa incerci sa fie cat mai bn dar eu am mers pe principiu ca atunci cand iubesti pe cineva ai face orice sa nu intervina nimika si totul sa fie bine dar cand toate dispar ,apare ura si dusmania si lacrimile plina de suferinta si regrete cu gandul ,oare ce sa intamplat cu ce am gresit ,ce am zis ,ce am facut ,oare nu ma merita sau oare era invers niciodata nu voi sti ,si niciodata nu vei sti .
Vrem sa intelegen un lucru care realizam ca ce vrem sa intelegem ,intelegem la sfarsit ca ce vrem sa intelegem este de ne inteles ,si dca nu esti o persoana punctuala si puternica ,totul dintr-o clipa ar putea disparea ,tu ai putea disparea si totul se va intampla atat de repede incat iti ruinezi intreaga ta viata ,....de aş avea atâta credinţă încât să mut şi munţii, iar dragoste nu am, nimic nu sunt. . Şi de aş împărţi toată avuţia mea şi de aş da trupul meu ca să fie ars, iar dragoste nu am, nimic nu-mi foloseşte.  . Dragostea îndelung rabdă; dragostea este binevoitoare, dragostea nu pizmuieşte, nu se laudă, nu se trufeşte.  . Dragostea nu se poartă cu necuviinţă, nu caută ale sale, nu se aprinde de mânie, nu gândeşte răul. . Nu se bucură de nedreptate, ci se bucură de adevăr.   Toate le suferă, toate le crede, toate le nădăjduieşte, toate le rabdă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu