duminică, 20 februarie 2011

We Are The World,we are the cildren

Va veni o zi cand nu vom mai fi ,dar poate uni dintre noi  lasam ceva in urma ,ceva mai bun sau ceva mai rau asta depinde numai de noi ,dc sa nu schimbat toate aceste lucruri
Ne uitam in jurul nostru si deja a inceput ,asta tot datorita noua ,tot noi provocam toate astea ,incercam lucruri si fenomene care nu suntem siguri ca poate o sa fie cu adevarat un succes ,si tot asa deviem lucrurile de la natura lor si provocam dezastre si tot felu  intamplari ciudate ,pana si oameni se schimba ,nu mai suntem cum eram odata ,am inceput cu droguri ,am inceput sa ne vindem unul pe altul doar pt o bucata de hartie ,pentru doar  o jumatate de bucurie sau si acea bucurie sa fie falsa .
Am uitat ce inseamna sa fim simpli ,am uitat ce inseamna sa fim o familie ,am uitat ce inseamna fratie ,am uitat ce inseamna iubire ,am uitat ce inseamna sa fim ceea ce ne defineste pe noi ,"a fi un suflet curat "dar insa nu am uitat un singur lucru  "URA DIN NOI NU A DISPARUT SI ESTE DIN CE IN CE MAI MARE " si asta ne curata din ce in ce mai mult ,ma uit in  jurul meru si nu vad decat ura ,tristete ,si mai vad la cate uni bucurie dar o bucurie falsa sau o bucrie de  2 zile,nu asta eram noi ,toata lumea vrea sa fie vedeta sau viseaza sa fie cat mai bogat sau sa cucereasca orice femeie nu stiu ce star sau alte prosti ,frate eu ma uit in jurul meu si vad niste lucruri minunate si niste oameni schimbati ,iubesc ploaia ,si imi place sa stau sa imi sterg  stropi de ploaie de pe obraz ,imi place natura  ,totul in tara noastra ,avem o tara minunata dar noi nu vedem asta pt ca suntem inecait doar in tristete si in lacomie ,ar trebui sa ne trezim si sa realizam ca suntem :OAMENI"si nu bani sunt un scopo si bani sunt un mod de a trece prin viata.
Sunt noameni care au un talent si o inima de aur si pe care noi nu facem nimica sa ii ajutam ,nu stim decat sa ii jupuim de bani ,ne intrebam dc uni copii nu au ajuns mai departe ,pai cuim pana mea sa ajunga ,ca tot ce  au ei este un talent si o inima mare dar nu au bani ,dar sunt constient ca ei pot face ceva dar nu sunt ajutati ,eu mai aud prin masina pe la munca cuvantu ceva de genu"bai ce prost este ala " frate eu cred ca nimeni nu este prost ,fiecare avem ceva la care ne pricepem sau fiecare din noi are ceva special  nimeni nu este prost ,decat ca nu este dezvoltat .si tot asa tot ce facem noi ii descurajam si uite asa ne intrebam dc nu mai exista bunatate dc nu mai exista tinere talente dc nu mai suntem cum eram odata si ushor ushor se farama totul in fata noastra  daca nu incercam sa facem ceva





Stau si ma intreb ,acum ceva timp erau  poeti,erau compozitori  erau niste actorin de clasa  niste atleti  olimpici  aveam tot nu trebuia sa improvizam din alta tara ,si acuma ce avem unde ne sunt toate astea sunt decat in amintirea noastra si in pozele pe care le avem ca in rest nu a mai aparut nicio persoana de genul lor si nici nu cred ca o sa apara

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu