luni, 14 februarie 2011

de ce nu suntem ceea ce suntem/??

Ma uit in jurul meu si vad numai ura ,numai fete triste si niste oameni pe care nu ii mai recunos ,dc se intampla toate astea  de ce oameni de la tara ,sunt diferiti ,dc atunci cand ai nevoie de o cana de apa iti da din toata inima pe cand la capitala ar fi instare alti sa te lasa si fara o bucatica de paine ,dc toate astea acei oameni nu au facultate nu au studii superioare ,dar au un singur lucru "UN SUFLET MARE '"si o mandrie a lor


 Un om care traieste in spiritul valorilor ce sprijina viata nu va incerca sa dovedeasca nimika ,nici sfintenie nici bunatate nici puterea sa, de aceeaoameni de acest calibru traiesc mai degraba isolati,dar atunci cand cerem exprimarea iubiri s-ar pute sa-i intanlim iar intanlirea cu ei ne poate schimba viata ,Bunatatea care ia nastere din oboseala provocata de suferinta  este o eroare mi mare decat suferinta,stiu ca uni nu ma inteleg ,si alti poate se intreaba dc accept sa ma inchid in mine in lumea mea dar poate asta este raqu dar m-am saturat si am obosit sa fiu criticat ,cum ma imbrac ,cum ma comport si cum imi traiesc eu viata ,eu vad viata minunata indiferent prin cate greutati am trecut si cate si cate dar intodeauna am sperat si intodeauna am iubit indiferent daca era rau sau bn ,sunt ceea ce sunt macar sunt o persoana cu un suflet curata nu sunt o persoana falsa ,pt mn un gest este de nepretuit ,daca cnva imi da o cana de apa cand am nevoie sau imi da un sfat atunci cand imi este greu ,imi vand si sufletul sa il ajut  atunci cand are nevoie dar sunt cateva persoane care ma vor intelege , desi e greu ,decat un zambet fals mai bn delok .Cel mai personal lucru este sa fii om.cineva candva ma intrebat ,dc esti mereu trist dc nu danssezi hai da voie celor din jurul tau sa iti deschida din nou sufletu ,dar  eu am renuntat de mult sa mai nlas alte persoane in viata mea si adevaru este ca imi este frica sa mai cunosc pe cnva   ,nu stiu dc ,nu asta eram eu dar dintr-o data imi este frica si de mn ,chestia este ca sunt persoane si persoane dar ca mn nu stiu ma sint ,si gandesc diferit  prin tot ce fac prin tot ce gandesc prin sufletu meu prin credinta mea  stiu nu este bn sa ii pun pe toti in aceiasi categorie dar  de multe ori tot ce am facut era bn si imi mergea prost si ma uit la alti ca tot ce fac este gresit si le merg foarte bn dar eu nu pot fi asa  ala nu sunt eu ,stiu alti poate ma critica sau alti imi dau dreptate dar asta sunt si imi pare rau ca saunt asa  suna a ratat  desi nu cred ca sunt.Oameni se impart in doua categori cei care cauta sensul vieti fara sa il gaseasca si cei care l-au gasit fara sa il caute ,dar eu nu ma aflu in niciuna din astea doua  ,o doamna mi -a spus ca sunt deosebit si diferit de ce stia ea si eu i-am spus "la ce imi folosesc toate astea "? si femeia aceia mi-a raspuns sufletul este un gol ,este o speranta este un vis  ,asteapta nu conteaza cat si intr-o zi  fara sa iti dai seama va veni clipa  trebuie decat sa ai rabdare .

Am cunoscut multi oameni si toti numai unu si unu ar face orice  doar ca sa castige ceva de la tine indiferent de chestie si am inteles ca au 2 fete si sunt asa de milosi si atat de intelegatori dar daca incerci sa ii enervezi puti imiediat te lasa si isi arata adevarata frata  nu am suportat niciodata acesti oameni asta  se datoareaza si faptului  ca dasta sunt asa enervant pt uni si asa nesuferit pt ca vreau sa vad cum sunt ei cu adevarat nu vreau sa  le vad fata parefacuta  am inteles ca atunci cand le dai bucatica de paine de la gura ca sa ii hranesti peste ceva timp iti va loa caul si asta este adevarul sunt niste oameni care in viata oarecum au de castigat dar nu mult timp dar au ceva de castigat ......Ce ferititi am fi daca placerea  cu care incepem un lucru ar ramane la fel de mare ca si la inceput,chestia este ca asa sunt ,si nimica nu ma va schimba......    Vise, stele, dorinţe, împliniri, ne petrecem mult timp visand. Stelele, pentru mine, sunt nişte mici puncte lucitoare ce mă ajuta sa visez cu ochii deschisi. Uitand-mă la ele, gandul îmi zboară prin diferite locuri. Uneori departe, alteori mai aproape decat îmi pot imagina. Speranţele si dorinţele sunt printre picăturile roz din viaţa mea. Roz sau nu, picăturile ne preocupa mult. Fie ele lacrimi, de fericire sau de tristeţe, stropi de ploaie sau de rouă sunt importante. Ploaia e moleşitoare dar da motiv de distractie copiilor care se udă sărind în bălţi.
De la vise am ajuns la ploaie, iar eu de la plictiseală la somn. E tarziu si trebuie sa mă culc, noapte buna!



De ce niciodata oamenii nu au totul ? De ce nu exista acea stare de fericire ,multumire? Cati dintre noi o avem? De regula doar oamenii putin mai in varsta sau inteleptii se multumesc cu ce au, se bucura de mici nimicuri .Dar cum ii percem noi pe acestia? Ii vedem ca pe niste "nebuni" .Si cu toate ca daca am avea ocazia de a vorbi cu ei ,am realiza ca ceea ce spun este perfect adevarat si logic.De regula , au o tinuta neglijenta, saracacioasa,poate murdara, afiseaza un zambet tamp, visatori, neindemanatici, retrasi, introvertiti se refugiaza in lumea cartilor si a scrisului, niste "singuratici", insa fericiti.
Noi? Ce vrem de fapt? Nu suntem niciodata multumiti, vrem mai mult… Daca suntem mai deosebiti in ceea ce priveste gandirea,ne dorim oameni pe potriva si aici am in vedere o piticuta .Daca avem un job bun, ceea ce implica o oarecare siguranta materiala, ne dorim vacante , familii. Daca avem dragoste , avem saracie si multe alte lipsuri.Daca avem dragoste, siguranta materiala,lipseste sanatatea. Daca avem bogatie ,chiar si familie, nu mai suntem fericiti.Unde este perfectiunea unei lumi? Pamantul este rotund, de ce fericirea nu este rotunda ? De ce este imperfecta si de scurta durata? Si de ce dupa ce o avem, intr-un fel sau altul simtindu-i gustul pana in varful papilelor si atingerea dumnezeieasca se dovedeste a fi de fiecare data ,un fals ,o minciuna.De ce trebuie sa imbatranesti ca sa constientizezi ceea ce se vede cu ochiul liber din primele clipe? Probabil ca tine de domeniul perceptiei? Al mentalului, al deschiderii? Ce cautam de fapt, ce suntem, ce ne face fericiti? sunt atatea mii de intrebari, cand totul ar trebui sa fie asa de simplu: sa zambesti si sa traiesti frumos…si acum vin ca tampitu sa intreb: "ce inseamna a trai frumos?" si iar ma intorc la cum vede fiecare asta, la ce i se pare normal fiecaruia dintre noi, la mental, la principii, aspiratii,caracter, deschidere la nou …. Sunt nebun? dar cine spune asta? un normal ..si iar ma intorc la cum este normalitatea perceputa de fiecare ,alti intr-un mod placut alti intr-un mod jignitor ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu