luni, 7 februarie 2011

Despre mine

INGANDURAT
sall,ma numescNicolescuCatalin si am 21 de ani ,sunt un tip armonios ,funny,prietenos si o persoana oarecun timida .
Imi place muzika ,imi place sa desenez asta ma linisteste atunci cand sunt ingandurat sau trist, imi plac persoanele de incredere pe care ori cand te poti baza ,imi plac avioanele de lupta ,imi place vioara sunetul ei si pasiunea ei.
Ador calatoriile desi nu am fost dar sper ca voi ajunge sa calatoresc am timp ,anotimpul meu preferat este primavara ,ador ochi negri ,gropitzele in obraj si parul negru lung .sunt fumator intentionez sa ma las,imi place sa merg cu motoru [motocicleta] ,imi place andrenalina ,eleganta si foarte mult sunt pasionat de filme pt ca viata in sine este un film al nostru ,totulo vine din suflet ,,,,,cam asta ar fi un putin despre mine....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu